Πολιτική επιστροφών
Στη HealthOne έχετε τη δυνατότητα να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε προϊόν που αγοράσατε επειδή:
αλλάξατε γνώμη,
σας στείλαμε λάθος είδος/ποσότητα,
κάναμε λάθος στην τιμή ή στην αποστολή.
το προϊόν ήταν ελαττωματικό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με e-mail.
Δε δεχόμαστε επιστροφές ειδών χωρίς προηγούμενη ενημέρωση!
Θα πρέπει να έχει προηγηθεί καταγραφή της
περίπτωσης και καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο επιστροφής.
Γενικά:
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών
ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος βαραίνει αποκλειστικά εσάς αν αλλάξετε γνώμη και υπαναχωρήσετε.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην εργοστασιακή του
συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
· Εξαιρούνται ελαττωματικά είδη. Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή ελαττωματικό, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2105758422.
· Πρέπει
να μεριμνήσετε ώστε το επιστρεφόμενο είδος να φτάσει σε εμάς ακέραιο. Η ασφαλής
συσκευασία του για αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά είναι δική σας ευθύνη.
· Κάθε επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από φωτοτυπία του αρχικού παραστατικού αγοράς.
·
Είδη σε έκπτωση ή σε προσφορά αλλάζονται μόνο
με είδη αντίστοιχης κατηγορίας (σε έκπτωση ή προσφορά).
Τα επιστρεφόμενα είδη αποστέλλονται στη
διεύθυνση: HealthOne ,
Σοφούλη 17 Νέα Φιλαδέλφεια ΤΚ 143 42, Αττική.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή ποσού:
Η επιστροφή ποσού πραγματοποιείτε εντός 14
ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που θα μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας
να επιστρέψετε την παραγγελία σας και αφού έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο είδος
και έχει ελεγχθεί για την αρτιότητά του.
Τα έξοδα αποστολής επιστρέφονται μόνο στην περίπτωση που η επιστροφή είναι υπαιτιότητα της HealthOne λόγω λάθους αποστολής είδους/ποσότητας ή ελαττωματικού προϊόντος. Αν υπαναχωρήσετε στην αγορά επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος αλλά όχι τα έξοδα αποστολής (ή/και αντικαταβολή).
Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή ποσού
εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε αρχικά επιλέξει για την παραγγελία
σας. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής
σας κάρτας, είτε με τραπεζική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας
υποδείξετε εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή (η προμήθεια μεταφοράς που χρεώνει η τράπεζά σας-σε περίπτωση που δεν είναι ίδια με της εταιρείας-δεν επιστρέφεται).
Για προκαταβολές που δόθηκαν για προϊόντα με κατάσταση
διαθεσιμότητας "Κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα
υπαναχώρησης.
Για επιπλέον πληροφορίες και προσωπική εξυπηρέτηση επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 575 84 22 ή στείλτε μήνυμα στο info@healthone.gr