Λόγω της εορταστικής περιόδου, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις αποστολές/παραδόσεις από τις μεταφορικές & τις εταιρείες courier.
Οι παραγγελίες που θα γίνουν από 23/12, θα εκτελεστούν με σειρά προτεραιότητας από τις 7/1 (ορισμένοι από τους προμηθευτές μας θα παραμείνουν κλειστοί κατά την περίοδο των εορτών).
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Πωλήσεων.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και σας ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!

Όροι χρήσης

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σας καλωσορίζουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.healthone.gr στο οποίο διατίθενται προς πώληση τα προϊόντα της εταιρείας με την επωνυμία ΚΑΡΑΤΖΟΥΛΗΣ - ΔΑΡΜΑΣ Ο.Ε. , και τον διακριτικό τίτλο «Healthone-Greece», με έδρα Σοφούλη 17 Ν.Φιλαδέλφεια - ΤΚ 14342 , με ΑΦΜ 998395917 , ΔΟΥ Ν.ΙΩΝΙΑΣ , ΓΕΜΗ 008636801000

Αττικής, τηλ. 2105758422 υπεύθυνος επικοινωνίας: Καρατζούλης Κωνσταντίνος.

Η προβολή, παρουσίαση, πώληση, μεταφορά-αποθήκευση, παράδοση και τυχόν επιστροφή των προϊόντων μας που προβάλλονται στην παρούσα ιστοσελίδα καθώς και η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και η ασφάλεια των συναλλαγών σας διέπονται από τους παρόντες όρους χρήσης, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε πριν από την πλοήγηση σας στο www.healthone.gr και την πραγματοποίηση των αγορών σας. Η πλοήγησή σας στο www.healthone.gr καθώς και η πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής ή επικοινωνίας με την εταιρεία μας σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης από εσάς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας ή επιφύλαξής σας για μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων μπορείτε να αποστέλλετε το σχετικό e-mail σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@healthone.gr πριν την πλοήγησή σας ή την πραγματοποίηση της συναλλαγής, αλλιώς η αποδοχή όλων των όρων από εσάς είναι ανεπιφύλακτη.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, ανανεώσει ή αναβαθμίσει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/ μέλους του www.healthone.gr (συνολικά ή διαζευκτικά): α) μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων χρήσης, β) μέρος ή το σύνολο του περιεχομένου του www.healthone.gr και γ) μέρος ή το σύνολο της εξωτερικής εμφάνισης (interface), της δομής ή της σύνθεσης (configuration) του www.healthone.gr καθώς και των τεχνικών του προδιαγραφών. Επίσης η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/ μέλους του www.healthone.gr να ματαιώσει, να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του www.healthone.gr Ο χρήστης/καταναλωτής/ καταναλωτής/μέλος του www.healthone.gr αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλα τα ανωτέρω με μόνη την πλοήγηση ή/και χρήση των υπηρεσιών του www.healthone.gr

2. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.healthone.gr προβάλλει, προωθεί και μεταπωλεί τα προϊόντα των προμηθευτών με τους οποίους συνεργάζεται. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα τα προϊόντα που προβάλλει στο www.healthone.gr και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει αυτά οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολογιακή της πολιτική, τις τυχόν προσφορές και τις εκπτώσεις τις οποίες δύναται να επιλέγει και να διενεργεί ελεύθερα καθώς και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή/και τήρηση προθεσμίας.

3. ΛΗΨΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Το www.healthone.gr είναι ένα κατάστημα που συνεργάζεται με πληθώρα προμηθευτών, εισαγωγέων και κατασκευαστών (ξένων και εγχώριων) προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων και μάλιστα στις καλύτερες δυνατές τιμές. Επομένως, μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο www.healthone.gr , υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται στο www.healthone.gr να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο www.healthone.gr , για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:

α) ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ: - Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το www.healthone.gr τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα 'βήματα' που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του www.healthone.gr συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία μας εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής σας συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους κατά τα αναφερόμενα στο άρθρο 1. ανωτέρω. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.

Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.

β) ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – Εφόσον το αίτημά παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00 έως τις 17.00 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.

i) Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα τότε θα σας αποσταλεί μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.

ii) Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση τυχόν νέα παραγγελία σας (τροποποιηθείσα ή μη) θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείτε η παραγγελία σας. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.

γ) Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας καθ΄όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για ο,τιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει-sms) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για στο περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στο 2105758422.

δ) Οι παραγγελίες που έχουν ως τρόπο αποστολής "Παραλαβή από το κατάστημα" , θα είναι διαθέσιμες προς παραλαβή έως και 5 εργάσιμες ημέρες (από την ημέρα που το τμήμα πωλήσεων σας ενημερώνει ότι η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή) .

Σε διαφορετική περίπτωση και χωρίς ενημέρωση από τον πελάτη , θα ακυρώνεται η παραγγελία σας.


4. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς. Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται. Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.


Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:


α) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ - Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς, κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας (Courier Center). Το κόστος αντικαταβολής ανά αποστολή, είναι 1,90€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, Η αντικαταβολή ισχύει για ποσό έως και 100€.


β) ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ - Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις επεξεργαστεί η παραγγελία σας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.


Εν συνεχεία θα πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης μέσω e-mail στο sales@healthone.gr. Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα. Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός 7 ημερολογιακών ημερών ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης του συνόλου του ποσού η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας με έναν από τους ανωτέρω αναφερόμενους τρόπους επικοινωνίας (άρθρο 3 γ ανωτέρω) προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.

Προσοχή : σε περίπτωση που η κατάθεση γίνει από διαφορετική τράπεζα θα πρέπει να αναλάβετε εσείς όλα τα έξοδα μεταφοράς (our) .


γ) ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ - Το www.healthone.gr δέχεται μόνο τις πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro.


Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη GeoTrust Rapid SSL) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.


i) Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Για ορισμένες πιστωτικές κάρτες που δεν είναι τεχνικά εφικτή η προέγκριση στο στάδιο αυτό θα πραγματοποιείται η οριστική χρέωση του συνολικού ποσού. Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται στο άρθρο 3γ ανωτέρω προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπου επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή των προϊόντων προς εσάς.

ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, ακόμη και μετά την τυχόν αποστολή σε εσάς του προϊόντος που έχετε παραγγείλει, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η Εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Με την οριστική χρέωσή σας θα σας αποσταλεί σχετικό μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .

Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του.

5. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

α) Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε με μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία σας και παραδόθηκε στον τρόπο που έχετε επιλέξει.

Αν έχετε επιλέξει:

- Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες , αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι στην αποθήκη μας και θα αποσταλεί σε διάστημα 1 - 3 εργάσιμων ημερών

- Παράδοση σε 4 - 10 ημέρες , αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι στην αποθήκη του εκάστοτε προμηθευτή μας και θα αποσταλεί σε διάστημα 4 - 10 εργάσιμων ημερών

- Παράδοση έως 30 μέρες, αυτό σημαίνει ότι το προϊόν δεν υπάρχει στην αποθήκη μας , αλλά ούτε στην αποθήκη του προμηθευτή , οπότε θα παραγγελθεί και θα αποσταλεί σε διάστημα 30 εργάσιμων ημερών.

- Κατόπιν παραγγελίας , αυτό σημαίνει ότι το προϊόν δεν υπάρχει στην αποθήκη μας και θα το παραγγείλουμε από το εξωτερικό ,που σημαίνει ότι πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παραγγελία του προϊόντος

Παρόλα ταύτα ενδέχεται να υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση από την πλευρά του προμηθευτή μας (πχ. έλλειψη πρώτων υλών, πρόβλημα στις μεταφορικές εταιρείες κτλ), πράγμα για το οποίο θα ενημερωθείτε από εμάς μέσω email ή/και τηλεφωνικά.

β) Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της (πχ. Courier center) κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή). Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:

- εντός 24 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα εντός Αττικής

- εντός 48 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα, σε λοιπές περιοχές (χερσαία και νησιωτική Ελλάδα)

- εντός 72 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα, σε απομακρυσμένους και δυσπρόσιτους προορισμούς εκτός απρόοπτου και με κάθε επιφύλαξη.

Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.

Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ' όλ' αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω στο 3γ προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

γ) Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής :

- Courier

Για παραγγελίες βάρους έως 3 κιλά εντός Αττικής (εκτός νησιών), η χρέωση είναι 2,80€ και εκτός Αττικής (Πανελλαδικά) η χρέωση είναι 3,10€

Για παραγγελίες βάρους 3 κιλών και άνω, η χρέωση είναι 0,80€ ανά εξτρά κιλό για αποστολές εντός Αττικής (εκτός νησιών) και 1,00€ ανά εξτρά κιλό για αποστολές εκτός Αττικής (Πανελλαδικά) , με όριο τα 15 κιλά.

Η αντικαταβολή χρεώνεται με 1,90€ , για αποστολές Δευ-Παρ και εάν επιθυμείτε να σας παραδοθούν τα προϊόντα ημέρα Σάββατο (κατόπιν συνεννόησης) υπάρχει έξτρα χρέωση 4,40 €.


- Αποστολή με δικό μας μέσο.

H αποστολή μέσω υπαλλήλου μας γίνεται μόνο εντός Αττικής και η χρέωση διαφοροποιείται αναλόγως την περιοχή σας (η χρέωση υπολογίζεται αυτόματα στο καλάθι).

Για την ημέρα παράδοσης θα προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία.

Αφορά αποκλειστικά παράδοση επί πεζοδρομίου.

Εάν για το είδος που παραγγείλατε ζητήσετε μεταφορά μέσα στον χώρο σας ή/και συναρμολόγηση, γίνεται κατά την παράδοση από εξειδικευμένους τεχνικούς κατόπιν συνεννόησης και με ανάλογη χρέωση (βάση περιοχής /ορόφου/ βαθμού δυσκολίας κλπ) .

Η παράδοση και συναρμολόγηση κατ’ οίκον ισχύει με την προϋπόθεση ότι τα αντικείμενα μπορούν να παραδοθούν με τη χρήση δύο (2) ατόμων, είτε με χρήση ανελκυστήρα, είτε με τις σκάλες και δεν αφορούν χρήση ή κόστος γερανοφόρου οχήματος (το οποίο επιβαρύνει τον πελάτη).


- Μεταφορική με χρέωση πελάτη

Αφορά παραγγελίες με ογκώδη ή βαριά προϊόντα σε επαρχία, νησιά και περιοχές εκτός Λεκανοπεδίου Αττικής, όπου ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος των μεταφορικών του πρακτορείου που έχει επιλέξει ο ίδιος & κατόπιν συνεννόησης με το πρακτορείο, να ζητήσει να αποσταλούν είτε στην διεύθυνση του ή να παραλάβει απο την έδρα του πρακτορείου στην πόλη του. Το κόστος διαμορφώνεται από την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία με βάση την ογκομέτρηση του προϊόντος (η κάθε μία έχει τη δική της χρέωση) και το οποίο θα αποδώσει ο πελάτης στο πρακτορείο κατά την παράδοση της παραγγελίας.

Παράδοση ως & την έδρα της μεταφορικής σας στην Αθήνα, με κόστος 7,50€.

Η αποστολή της παραγγελίας μέσω μεταφορικής εταιρείας, γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει για φθορές του τελικού προϊόντος. Τα προϊόντα συσκευάζονται καταλλήλως & αποστέλλονται ύστερα από ποιοτικό έλεγχο του καταστήματος μας ή του προμηθευτή μας.


* Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε από το τμήμα πωλήσεων τηλεφωνικά & μέσω email.

Αν έχετε ερωτήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί στο τηλέφωνο 210 5758422.


6. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΊΌΝΤΩΝ

α) Η διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και πραγματοποιείται εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονικά μέσω email στο sales@healthone.gr.

Συγκεκριμένα:

Αναφέρετε τί θέλετε να γίνει (επιστροφή χρημάτων, πίστωση, αντικατάσταση με ίδιο, αντικατάσταση με άλλο κλπ) σημειώνετε τον λόγο της επιστροφής, τον κωδικό του/των προϊόν/ντων που θέλετε να επιστρέψετε και τον αριθμό παραγγελίας όπου αφορά το/τα συγκεκριμένο/α προϊόν/τα .

β) Για να είναι έγκυρη η επιστροφή των προϊόντων (ελαττωματικών ή μη) η ως άνω διαδικασία θα πρέπει να εκτελείται και η σχετική ηλεκτρονική εντολή να παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας εντός της χρονικής προθεσμίας που τίθεται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων.

γ) Σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται επιστροφή, αντικατάσταση προϊόντος κατά τα κατωτέρω προβλεπόμενα στο άρθρο 7 θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί με τους κωδικούς της εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

δ) Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιστρέψει θα ενημερώνεστε σχετικά μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ενώ για κάθε επόμενη διαδικασία (όπως ενδεικτικά αποστολή νέου προϊόντος, αντικατάσταση κλπ) θα ενημερώνεστε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας όσο και βάσει της διαδικασίας του άρθρου 3 ανωτέρω.

ε) Ιδίως για την επιστροφή προϊόντων των οποίων η παραγγελία πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, η επιστροφή του προϊόντων ανεξαρτήτως αιτίας θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210-5758422 εντός πάντοτε της προθεσμίας και υπό τους όρους που τίθενται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00).

7. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

1) ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), αν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό φυσικά, αν το προϊόν είναι ελαττωματικό τότε δεν επιβαρύνεστε κάτι, σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών της εταιρείας, η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δικά σας έξοδα (εκτός αν άλλως ορίζεται κατά καιρούς από την Εταιρεία συνολικά ή ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα). Απαραίτητες προϋπόθεσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα από τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ,. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία (όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιώ, εσώρουχα, κλπ)) θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί η συσκευασία τους αυτή.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και η ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.


2) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η'/ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail sales@healthone.gr ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210-5758422, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής, όπως περιγράφεται στο Άρθρο 6α.

γ) Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας .

8. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@healthone.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 210-5758422.

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών.

9. ΧΡΗΣΗ/ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

α) Χρήση/Λειτουργία www.healthone.gr. Αμφότερα τα μέρη (εταιρεία και καταναλωτής) δεσμεύονται στην ορθή και βάση την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη χρήση και λειτουργία της ιστοσελίδας. Προκειμένου να έχετε σωστή και ολοκληρωμένη πρόσβαση στο www.healthone.gr πρέπει να είναι ενεργοποιημένη στον browser, η γλώσσα JavaScript καθώς επίσης και η δυνατότητα για λήψη cookies. Για να χρησιμοποιήσετε το www.healthone.gr πρέπει να έχετε εγκατεστημένη μία έκδοση του Internet Explorer άνω της 6 ή μια έκδοση Mozilla Firefox άνω της 3.5 ή κάποιου άλλη αντίστοιχη έκδοση web browser. Συνιστάται επίσης η χρήση τελευταίων εκδόσεων των browsers καθώς επίσης και του Adobe Flash Player για την εμφάνιση επιπρόσθετων γραφικών. Ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος του www.healthone.gr αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι για τη χρησιμοποίηση ορισμένων εκ των υπηρεσιών του www.healthone.gr ενδέχεται να χρειαστεί να κατεβάσει (download) στον Η/Υ του ορισμένα αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη συνεχή και αδιάλειπτη λειτουργία του www.healthone.gr, διατηρεί όμως το αποκλειστικό δικαίωμα, και ο καταναλωτής το αποδέχεται, να διακόπτει μόνιμα ή προσωρινά την λειτουργία του www.healthone.grμε ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες/μέλη και τους επισκέπτες του www.healthone.gr .Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος αναλαμβάνει την υποχρέωση και αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το www.healthone.gr για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.


β) Περιεχόμενο www.healthone.gr – Η εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατή επιμέλεια για την ορθή δημοσίευση – εμφάνιση των πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα που προωθεί μέσα από το www.healthone.gr . Η εταιρεία μας πάντως δεν ευθύνεται για ενδεχόμενα σφάλματα στο πλαίσιο της λειτουργίας του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος στις αναγραφόμενες και εμφανιζόμενες πληροφορίες (όπως όλως ενδεικτικά την αναγραφόμενη τιμή, την διαθεσιμότητα, την φωτογραφία, το είδος κλπ) που μπορεί να οφείλονται ενδεικτικώς σε τεχνολογικές αστοχίες-λάθη, τυπογραφικά ή/και «ανθρώπινα» λάθη ή/και λανθασμένες πληροφορίες από τους προμηθευτές έστω και από αμέλειά της. Αν διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα πριν ή/και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας καλούμε να αποστείλετε σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@healthone.gr ή/και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ.210-5758422. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εφόσον διαπιστώσετε σφάλμα σας καλούμε να μην προχωρείτε στην αποστολή αιτήματος παραγγελίας πριν την ειδοποίηση της εταιρείας μας και την αποσαφήνιση του συγκεκριμένου θέματος.


Οι τιμές λιανικής πώλησης των προϊόντων καθορίζονται ως επί το πλείστον από τους προμηθευτές. Παρ΄ολ΄αυτά, η εταιρεία μας ακολουθεί ελεύθερη τιμολογιακή πολιτική με βάση την εμπορική στρατηγική της, πάντοτε στο πλαίσιο της προβλεπόμενης νομοθεσίας, ιδίως δε των διατάξεων περί προστασίας του ανταγωνισμού (θεμιτού και αθέμιτου). Ως εκ τούτου είναι πιθανό να διαπιστωθεί διαφορά στις τιμές των προϊόντων που πωλούνται στο www.healthone.gr από άλλα όμοια προϊόντα που πωλούνται σε άλλα σημεία πώλησης, δεδομένου μάλιστα ότι η εταιρεία μας προβαίνει κατά καιρούς σε προσφορές προϊόντων ή σε άλλες προωθητικές ενέργειες οποτεδήποτε το κρίνει απαραίτητο. Επίσης, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα και ο χρήστης/καταναλωτής/ επισκέπτης/μέλος του www.healthone.gr το αποδέχεται, να τροποποιεί τις αναγραφόμενες τιμές και να αλλάζει ή/και αποσύρει τις προσφορές οποτεδήποτε με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/καταναλωτών/ επισκεπτών/μελών του www.healthone.gr . Στα φυσικά καταστήματά μας και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ενδέχεται κατά καιρούς να ισχύουν διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/καταναλωτών/ επισκεπτών/μελών του www.healthone.gr

10. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Το σύνολο του περιεχομένου του www.healthone.gr (εκτός από εκείνα τα στοιχεία που ανήκουν σε τρίτους, λ.χ. πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών, φορέων κλπ), δηλ. ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τα κείμενα, οι φωτογραφίες, τα σχέδια, τα εμπορικά και οικονομικά στοιχεία, τα προγράμματα, τα πάσης φύσεως αρχεία, σήματα/λογότυπα, η μορφή (layout) του www.healthone.gr κλπ, αποτελούν αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας της εταιρείας και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού και των εφαρμοζόμενων διεθνών συμβάσεων, περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει η εμφάνισή τους και προβολή τους στο www.healthone.gr να εκληφθεί ως μεταβίβασή η/και εκχώρηση άδειας ή/και δικαιώματος χρήσης τους. Βάσει των ανωτέρω, άρα, απαγορεύεται ρητά η ολική ή μερική αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, αποθήκευση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, τροποποίηση και κάθε συναφή ενέργεια πάνω στα ανωτέρω στοιχεία, χωρίς την τυχόν ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση, οι ως άνω ενέργειες μπορεί να αποτελέσουν προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής/βιομηχανικής ιδιοκτησίας της εταιρείας, η οποία διατηρεί το δικαίωμα να διεκδικήσει κάθε θετική και αποθετική ζημία που έχει προκληθεί σε αυτήν σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

Ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος του www.healthone.gr αποδέχεται και αναγνωρίζει ότι η εταιρεία έχει την δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης (είτε από την ίδια είτε από τρίτους) του συνόλου των στοιχείων που εμφανίζονται στο www.healthone.gr καθώς και την τροποποίηση των στοιχείων αυτών οποτεδήποτε επιθυμεί με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/καταναλωτών/επισκεπτών/μελών του www.healthone.gr .

11. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

α) Ορθή καταχώρηση προσωπικών στοιχείων

Επειδή τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχετε στο www.healthone.gr είναι εξαιρετικά σημαντικά για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής συναλλαγής σας με εμάς καθότι, όπως γνωρίζετε, αυτά αποτελούν, εκτός των άλλων, και τον μοναδικό τρόπο επικοινωνίας της εταιρείας μας μαζί σας για την εκτέλεση των υποχρεώσεών της απέναντί σας καθώς και των παραγγελιών, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι τα στοιχεία που μας έχετε δώσει είναι απολύτως ορθά και επικαιροποιημένα (σε περίπτωση αλλαγών υποχρεούστε να μας ενημερώσετε σχετικά).

β) Τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται μόνο για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών

Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση επιβεβαιώνει ότι τυχόν συλλογή, επεξεργασία ή/και αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται σύμφωνα με το νόμο και αποκλειστικά για τους σκοπούς και στο μέτρο που απαιτείται για τη λειτουργία της επιχείρησης την παροχή υπηρεσιών που έχετε ζητήσει .


12. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους : Λόγω προβλημάτων στην παραγωγή του κατασκευαστή - προμηθευτή. Λόγω έλλειψης του προϊόντος από την αποθήκη μας ή από την αποθήκη του προμηθευτή ( θα ειδοποιηθείτε άμεσα είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω e-mail από εμάς ) . Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών ή εκτάκτων συνθηκών όπως ο COVID-19. Σε κάθε περίπτωση η www.healthone.gr θα ενημερώνει τους πελάτες της για τυχόν καθυστέρηση της αποστολής.

13 . ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Ο χρήστης, καταναλωτής, πελάτης, επισκέπτης έχει το δικαίωμα και τη δυνατότητα να υποβάλει παράπονα ή παρατηρήσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχονται από την επιχείρηση. Θα τα δεχτούμε ευχαρίστως και θα απαντήσουμε μέσω e-mail στο sales@healthone.gr .